Sunday 4 October 2015

Pakej Fotografi Perkahwinan 2015

Assalamualaikum

Lama juga tidak menjenguk blog ini kerana kesibukan yg melanda menyebabkan masa yang ada untuk meng'update' blog ini amatlah minimum sekali.
Saya amat 'respect' kepada mereka yang mampu menulis di blog masing-masing setiap hari. Ianya bukan mudah dan hanya mereka yang minat menulis sahaja yang mampu berbuat demikian.

Baiklah, kali ini saya ingin berkongsi tentang Pakej Fotografi Perkahwinan yang saya sediakan untuk tahun ini. Kepada pembaca yang ingin mendapatkan perkhidmatan fotografi khusus untuk majlis bertunang, nikah & sanding, dan juga bertandang, boleh laa pertimbangkan pakej dari kami. :)

Selain dari fotografi perkahwinan, kami juga ada menyediakan perkhidmatan fotografi untuk Majlis2 Rasmi & Syarikat, Fotografi Keluarga, Kids & Baby Fotoshoot, Fotografi Pengiklanan & Produk, Majlis Akikah, Majlis Konvokesyen dan lain-lain lagi. 

Pakej yang saya tawarkan mengamalkan konsep 'fleksibiliti' di mana pakej akan di buat berdasarkan permintaan & bajet customer. Ianya pasti MENARIK, MAMPU MILIK, & MEMENUHI KEHENDAK tuan/puan semua. Insya Allah.

Baiklah, jangan segan untuk bertanya sebarang soalan tentang pakej yg ditawarkan. Hubungi saya di:

Farris - 016-5644257 (call/sms/whatsapp)
email: farris379@gmail.com

Ribuan terima kasih atas sokongan yang di berikan selama ini.


Sebarang tempahan untuk Majlis Nikah / Perkahwinan berlangsung sebelum 25 Oktober 2015, selain dari apa yang ditawarkan dalam pakej di atas, pelanggan juga akan di hadiahkan 1 set 6 x 6 Mini Square Photobook - 40 pages yang amat menarik!!

Sample 6 x 6 Mini Square Photobook
Jangan tunggu lagi, HUBUNGI kami SEKARANG !! :)

No comments:

Post a Comment